عایقبندی و درزگیری پنجره دوجداره

درزگیری پنجره دوجداره UPVC

بهترین روش برای درزگیری پنجره دوجداره با عایق بندی پنجره ها و درب ها علاوه بر اینکه می توانید آسایش داشته باشید. باعث پایین امدن هزینه ها نیز خواهد شد. پیشنهاد ما، اگر می‌خواهید ساختمان را عایق بندی کنید حتماً از درب و پنجره های دوجداره استفاده نمایید. در ادامه قصد داریم بهترین روش برای عایق بندی و درزگیری را برای شما ذکر می کنیم.

بهترین روش برای درزگیری پنجره دوجداره UPVC

همه ما چه در فصل زمستان و فصل تابستان از ورود آلودگی های صوتی از محیط خارج به داخل خانه جلوگیری می کنیم. دمای محیط خانه را تنظیم و یکی از بهترین راه حل ها استفاده از پنجره های دوجداره در ساختمان سازی می باشد.  وجود و استفاده از لوازم درگیر و  پروفیل های مخصوص که در تولید پنجره های دوجداره وجود دارد. باعث می شود تا این پنجره ها به خوبی در برابر عواملی مانند نفوذ اب و گرد و غبار و .. به محیط داخل جلوگیری کند. یکی از مهم ترین و مطمئن ترین روش های عایق بندی و هم چنین کنترل هوای داخل ساختمان ها استفاده از پنجره دو جداره می باشد.

بیشتر بخوانید : پروفیل UPVC کاربردها و ویژگی‌های آن

عایق بندی و درزگیری پنجره دوجداره

پنجره های دوجداره بر خلاف پنجره های معمولی به عنوان عایق بندی حرارتی و صوتی در ساختمان ها عمل می کند. قسمت های مختلف پنجره دو جداره باعث عایق بندی ساختمان می شود. شیشه دوجداره یکی از قسمت های مهم پنجره دو جداره می باشد. عایق بندی پنجره دوجداره مهمترین نقش را در تنظیم و عایقبندی را دارد. ساختار شیشه های دوجداره باعث ورود سرما و یا گرما و هدر رفتن آنها به خارج از ساختمان نمی شود. در نظر داشته باشید که اگر شیشه دوجداره از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شده باشد در هزینه های برق و گاز تاثیر بسزایی دارد و باعث کاهش هزینه برق و گاز می شود.

استفاده از درزگیری پنجره دوجداره باعث عایقبندی محکمی در برابر هدر رفت انرزی دارد.  نقش اصلی این است که در پنجره دوجداره محکم کردن و همچنین جلوگیری از ورود و خروج حرارت و صدا می باشد. همچنین چسبی که در کناره های پنجره دوجداره قرار دارد از اهمیت بالایی برخوردار است. و باعث می شود تا پنجره های دوجداره به طور کامل درزگیری شود. اما باید با گذشت زمان شما این چسب ها را عوض کنید. لاستیک درزگیر و چسب و شیشه دوجداره برخی از اجزای اصلی که در ساخت پنجره دوجداره استفاده می شوند. باعث عایق بندی و درزگیری می شود. رگلاژ در عایقبندی پنجره دو جداره مهمترین نقش را دارد.

بیشتر بخوانید : مزایای پروفیل یو پی وی سی و انواع آن برحسب نوع کاربرد

چند روش برای عایق بندی ساختمان

  • عایق بندی با استفاده از آکوستیک کف

    • شما می توانید برای عایق بندی ساختمان در برابر آلودگی های صوتی از مصالحی که در برابر صدا جاذب هستند استفاده کنید از جمله پد جاذب صدا فرش و موکت و کفپوش های مخصوص و غیره البته در نظر داشته باشید که بهترین ها عایق بندی استفاده از موکت برجسته می باشند چرا که عملکرد بهتری در جذب صوت دارد.
  • عایق بندی به وسیله پرده ها

    • یکی دیگر از روش های عایق بندی استفاده از پرده می باشد پرده های سنگین مثل مخمل و پشم اگر مورد استفاده قرار گیرند بهترین عملکرد را برای عایق بندی خواهند داشت البته در نظر داشته باشید پارچه‌هایی که از جنس پلی استر می باشند از قدرت جذب بالایی برخوردار می باشند و صدا را از خود عبور نمی دهند.

برای پنجره دوجداره باید از چسب های مخصوص استفاده کنید. هم چنین می توانید در صورت مشاهده خرابی شیشه های دو جداره شیشه ها را تعویض کنید. چرا که این شیشه ها اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشند عملکرد خوبی برای عایق بندی پنجره های ساختمان ندارند. شما می توانید برای عایق بندی پنجره های دوجداره با کارشناسان ما در تماس باشید تا بتوانند به خوبی شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *